Freedom!!!

Känner mig så himla lättad nu. Tentan i onsdags gick inte alls bra, den var den svåraste jag någonsin gjort... Var rädd att det skulle bli så idag också och att det skulle kännas som att hela denna veckans plugg bara var i onödan! Men tentan idag gick jättebra, väldigt skönt!! Så även om det skulle sluta med en omtenta på tentan ifrån i onsdags så gör det inte något, jag klarade i alla fall (så som det kändes) den idag! Och denna kursen var mycket svårare och större en den andra!
Att tentaveckan äntligen är över ska firas med hockey och familjemys idag, köttning och förhoppningsvis vinst i morgondagens match och sen blir det fest för hela slanten! Det var längesen jag festade nu, har knappt haft tid, så det ska bli skönt att kunna släppa loss i morgon och njuta av först god mat och senare dans natten lång med mina klasskompisar!
Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0