Glömde att hoppa av bussen...

... Ja, så illa var det faktiskt idag! Jag har helt enkelt för mycket att tänka på för tillfället. Det mesta är dock självvalt eftersom att jag vill ha så mycket som möjligt undangjort innan vi åker till Dubai på lördag. Väl på resan vill jag inte behöva lägga energi på att fixa en massa saker som jag inte hunnit med här hemma!

Så därför håller jag just nu på med...
... att plugga två veckor i förväg.
... att svara på de 20 mail som ligger och väntar på mig gällande projektet.
... att se till att alla i min projektgrupp har sina uppgifter klara när jag är borta.
... att jobba så att jag får lite extra pengar när jag kommer hem.
... att träna så mycket jag hinner.
... att ha möten med diverse människor (skola, projekt, innebandy och jobb).
... att tvätta och packa inför lördag (oklart när jag ska hinna det).
... att gå och lyssna på Percy Barnevik i morgon för att förhoppningsvis få inspiration och motivation.

Ungefär sådär. Hoppas att ni förstår varför jag inte har så mycket tid att blogga (jag har inte ens tid över på bussen längre...). Men ska bättra mig så fort det går och uppdatera lite då och då för att berätta vart jag håller hus! Jag mår i alla fall bra trots all kaos. Jag jobbar faktiskt nästan bäst när hela tillvaron är lite panikslagen, speciellt nu när jag har ett tydligt mål. Det är faktiskt bara fram tills lördag det kommer att vara såhär, sedan ska jag bara ha det gött i två hela veckor!!

Hoppas att allt är bra med er också!


Såhär härligt ska vi ha det på söndag (kommer fram sent på lördag). Ska ta många fler och bättre bilder denna gången nu när jag har en bättre kamera. Plus att mamma är med, hon är lite mer intresserad av att hjälpa till att ta bilder än Sebbe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0