Mello.

Tjohooo, min Melodifestivalupplevelse är räddad trots att jag inte kan se finalen i morgon!! Planerar att se den det första jag gör på söndag istället!

"Hej Emilia! 
Om du går in direkt på http://svtplay.se/ och till sidan där Melodifestivalens program ligger så kommer du inte att se vem/vilka som har vunnit :) 
Gå alltså inte via svt.se's startsida. Undvik även vår webbsida svt.se/melodifestivalen (samt alla tidningar och Facebook) så ska vinnaren inte behöva avslöjas för dig. 
Ha en trevlig helg! 
Mvh, 
Lania, SVT Melodifestivalen"
Jag är sjukt nördig, jag vet...
Men jag tycker att det finns så många låtar som är bra i finalen denna gången, därför är det extra roligt!
De duktiga programledarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0