Solsken

Så himla härligt det är att vakna upp till strålande solsken, våren är verkligen här på riktigt nu! Jag bytte till och med ut mina boots mot ett par ballerinaskor idag, härlig känsla!

Resan närmar sig med stormsteg och jag längtar till att få njuta av solen på riktigt! Även om den lyser här också så är det inte riktigt strandväder än... Började packa lite igår och hela sommargarderoben plockades fram! Längtar mest till att kunna ha alla fina klänningar till bara ben!

Idag väntar dock skola hela förmiddagen, jobb i eftermiddag och träning ikväll! De bara benen får jag vänta med att ha tills på söndag! Men har en känsla av att tiden fram tills dess kommer att gå sjukt snabbt...

Ha en riktigt härlig vårdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0