Underbara helg.

Har haft den bästa helgen på länge! Vinst med 11-1, pangfest med bästa sexet och chillsöndag med hockey, lite städning och massa chill! Och så var det ju Melodifestivalen igår, såg lite under kvällen, det var några andra på festen som kollade upp hur det gick hela tiden, så kunde inte direkt undvika det och vänta tills i morse som jag först hade tänkt! Men Loreen, som var storfavorit vann ju, så det var inte så spännande ändå... Det ska bli intressant att se hur det går för henne i Eurovision! Låten är ju jättebra, men man vet aldrig med Europa!
Känner mig nu väldigt taggad inför veckan som kommer efter en riktigt härlig helg!
Veckan som kommer innehåller massor av projektarbete, nya kurser som startar och så ska jag rycka in en del och jobba eftersom att det är många som är sjuka... Det kommer att vara långa dagar med mycket att göra, men det är då jag jobbar som bäst!
Glömde att ta med mig min kamera till festen igår, så har tyvärr inga bilder ifrån kvällen.
Här kommer dock två bilder som beskriver kvällen ganska bra:
Min M6-tröja som jag hade på mig hela kvällen! Den var vit när vi började...
(Vet inte varför bilderna kom på sned, de var rättvända på datorn och kameran..
Aja. Bättre sneda bilder är inga alls!)
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0