Inte riktigt som planerat.

Det blev inte riktigt som planerat idag... Tiden räckte inte riktigt till åt allt jag hade planerat och eftersom att träningen var det som låg sist på dagen var det den som fick lida idag. Tyvärr. Brottningen är ju typ roligast på hela veckan... Men men, jag har inte missat en träning på hur länge som helst, så det får väl vara okej!
 
Har nästan precis kommit hem ifrån skolan och måste plugga en timme till innan jag kan gå och lägga mig! Synd att inte dygnet har fler timmar... Hade behövt det nu!
 
Tänker inte berätta vad som händer i morgon, det blir ändå aldrig som man tänkt sig ;)
Men det är fullt upp som vanligt i alla fall...
 
Godnatt på er.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0