Älska sovmorgon!

Sitter här i uterummet och äter frukost med solen i ansiktet . Min chef ringde precis och väckte mig så jag tänkte att det var lika bra att gå upp, jag börjar inte förrän om 2 timmar. På schemat idag är det Tyska 4, Matte D och Fysik B som gäller.. inte speciellt najs egentligen, men jag är utvilad och på bra humör så det får bli vad man gör det till.

Ikväll är det träning! Fys antagligen.. men det var längesen vi tränade nu så det är bra. Hoppas att lite fler spelare har bestämt sig för att stanna kvar i laget.. För till helgen är det match.. sjukt efterlängtat, inte spelat match på hur länge som helst känns det som.

Helgen som kommer är fullspäckad.. På fredagen är det lagfest tillsammans med herrlaget, på lördagen ska jag jobba sen på avslutning med tjejerna jag tränar, på lördag kväll har jag inte bestämt något än men förhoppningsvis fest någonstans, slutligen på söndag ska jag spela match och förbereda mig lite inför skolveckan typ.. Härligt med helg!

Nej, nu ska jag börja fundera på vad jag ska ha för kläder på mig idag.. Sommrigt kanske?
 
Vi hörs senare.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0