Borta bra, hemma bäst?

Såå, då var man hemma igen.. Jag vaknade precis från denna nattens sömn; vi åkte direkt till flygplatsen från partajjandet så vi fick gå och lägga oss när vi kom hem istället! 

Helgen har varit riiiktigt najs, party all the time med ett uuunderbart gäng. 4 tjejer och 3 killar och en perfekt mix av personligheter.. 

Internskämt är inte roliga för utomstående så jag tänker inte berätta allt som hände men en sak måååste jag berätta för det som hände var bara riktigt sjukt - och pinsamt.

Det var igår kvääll och vi satt på en bar och drack lite.. så kommer det in 2 män i typ 35års-åldern och sätter sig på bordet bakom oss, liksom jaha vad vill dom typ?. Sen inte nog med det så vänder han som sitter närmast oss sin stol mot oss så att han i stort sett sitter och tittar mot vårt bord hela tiden. Äckelgubbe tänkte vi. Tiden gick, vi dansade och drack vidare, männen satt kvar. Så typ kollar jag in i ögonen på den närmre mannen och säger till mina vänner: "Alltså den gubben kommer lätt sitta där tills han får något". Då kollar mannen tillbaka in i mina ögon och säger: "Jag förstår allt du säger". HAHA ofta. Vi typ dooog av skratt och blev helt röda i huvudet allihopa. Där hade han suttit och lyssnat på det vi snackade om hela kvällen utan att berätta att han förstod allt vi sa. Pervooo vafan.

Lite bilder från helgen:image19
EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD.             

      

Lite internt;
Party all the time, drink från kanadensares lår, pingpong - serve, kasta tärning, liten boll + stor boll, glömt nummer - taxi hem, jägermeister - red bull, i tidningen, Emils flickvän, adult, fastbunden kille, SUB, Hurricane, Swimmingpool, die Langschläferin, kinesen, fingersvett, kepskillen, din familj, too hot - handen i isen, flörta till oss billig taxi, "inte såå mycket Emilia". 

Tack alla inblandade för en underbar resa!
Vi sees imorrn i skolan haha, wiie. 

Nu ska jag snart hem till Nellski och sen ska jag sooova ifatt mig!
Ha det så bra!
 

Kommentarer
Postat av: Ena

HHAHAAHAHHAAH vi var så heta att han var tvungen att sätta händerna i isen när vi kom, HAHAHA!

2008-04-15 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0