Diskborste, badmintonrack och årets självmål - lyckad årsfest 2008!

Kom precis hem från en väldigt lyckad kväll med god mat, underhållande program och härligt folk! 

Kvällen började med mat och under tiden hade vi en frågesport om lite olika saker som hänt i damlaget resp. herrlaget. Här är lite olika saker som kom fram:
- vem som strippat för tränarna
- vem som vilselett halva laget till fel stad så att halva laget missade första perioden av matchen
- vem som "älskar" matchtröjorna mest
- vem som spelade sin första match för året utan tröja
och
- vem som bajsade 3 gåånger under samma träning
Vissa spelare var mer utsatta än andra haha (Hampa), men det var kul att få reda på lite saker, speciellt om herrlaget, som man inte redan visste.

Kvällen fortsatte med "stafetter". Springa med bandyklubba mellan benen och trä en diskborste genom alla lagmedlemmars kläder var de grenar som stod på programmet. Mitt lag var inte det bästa (för många killar med skjortor) men vi hade kul och det är väl det viktigaste, i alla fall i detta sammanhanget.

Sen var det efterrätt och lite priser delades ut. Jag fick träningspris.. wiie.. haha och sen hade även några i laget fixat lite interna priser till personer som utmärkt sig på speciella sätt i laget.
Jag fick utmärkelsen "årets självmål", inte för att jag gjort så många självmål.. (bara ett detta året..) utan för att speciellt tränarna ser mig som den som gör flest självmål.. för detta fick jag ett badminton-set för att jag ska kunna byta till en sport utan mål.. höhö.

Andra pris som delades ut här var årets bajsare (Malin - fick ett doftspray) , årets akrobat (Kulle - fick ett paket Spidermanplåster), årets clown (Micki - fick en röd clownnäsa), årets busar (Malin och Rebecca - fick handfängslen) och årets stolpskott (Malin H - fick en leksakspistol).

Tack för en underbar kväll och säsong för den delen!

    
DM-segrare           DM-segrare          Tränngsläger        Gothia 2006             

                            Lovley, wonderful, magnificent.
Åhus 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0