Ensam på en fredag efter skolan.. noway.

Dagen började med prov.. ett skämt typ.. vet inte vad som hänt med mig denna veckan men fuckat två prov på två dagar har jag i alla fall lyckats med.. och det värsta är att jag inte ens orkar bry mig. Det sjuka är att jag hade mycket tid att plugga i början av denna veckan, men gör jag det?  Nej.. det är som att jag pluggar bättre under tidspress.. 

Efter provet hade vi en kort tysklektion som var chill.. det blir vad man gör det till typ. Sen var vår skoldag över så jag, Ena, Sebbe och Gustaf gick till Lilla Torg och åt lunch! Härlet.

   Mycket snack om Düsseldorf på lunchen!

Därefter lämnade killarna oss för att ha sin sista lektion och när vi stod och funderade på vad vi skulle göra träffade vi först Bellan.. sen Nella med Jesper.. sen bestämde vi träff med Benne och Mia och följde med dom till Petriskolan där de skulle träffa Jim och Bettan. Väl utanför Petri kom Korre som hade spenderat den senaste timmen ensam i väntan på andra vänner så då följde jag med henne till Borgar för att sen ta bussen hem. Utanför Borgar träffade vi Malin, Cicci och Vera och då stannade vi där och snackade lite skit. När jag väl satte mig på bussen hem satt Bellan där.. och nu, efter många om och men, är jag hemma.
Fredagar efter skolan är alltid lika roliga!

Nu ska jag börja göra mig i ordning för ikväll.. lagmiddag med herrlaget typ. Det blir nog kul, många där jag inte träffat på länge.. Ska även hinna med att blogga lite på Annas blogg.. haha jag har fått order om det för att hon är borta i helgen.. får se om jag hinner!

Ha en bra Fredag!!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0