ett skottskt drama och en död katt

Dagen började riktigt roligt med drama tillsammans med en liten lärare från Skottland. Vi fick göra massor av olika övningar och agera på olika sätt såsom celebirty stalking, spela dödOthello, känslouttryck osv osv..  Det låter kanske inte så kul men alla i min klass är väldigt engagerade och de flesta är inte rädda för att skämma ut sig eller så, så det blev underhållande 2½ timmar.

Efter detta hade vi matteD-prov, inte alls lika underhållande.. det gick rent ut sagt åt helvete.. Linnéa frågade mig om min katt hade dött? Jag fattade ingenting men tydligen betydde det att provet hade gått dåligt.. så ja, min katt dog.. höhö.. men skitsamma, som tur är så var det inte nationella.. utan det riktiga och viktigaste provet kommer om 2 veckor.. det kommer iofs inte gå mkt bättre men men.. det löser sig!

Sen var det dags för småtjejerna.. de är så söta.. Idag var de dessutom på bättre humör än någonsin (Solens förtjänst, jag lovar) så jag glömde mitt matteprov så fort jag kom dit. 

Nyss kom jag hem från min egna träning som bestod av flugjogging. skottmarathon, boll i huvudet, ut med liket och avgörande självmåål av Älgen.. Underbart kul.. har fått ny energi till att plugga lite nu och det är precis det som resten av min kväll kommer att bestå av: Kemiplugg..

Duschen först.. sen ska det börjas..

HELG SNART!

image35
Gothia Cup 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0