Gästbloggat och jobbat!

Idag har jag bloggat hos Anna, för att hon är i Mora och spelar cup, så checka in där också!

Annars har jag jobbat idag.. riktigt kul var det! Den bästa helgchefen var där, de roligaste kockarna var där och mina närmsta jobbvänner jobbade! Perfekt sätt att tjäna pengar!  

Ikväll ser det dött ut. Ena är i Helsingborg och alla andra verkar också ha något annat planerat.. det får väll bli degkväll med mig själv typ.. haha det värsta är att jag kommer somna tidigt om det inte händer något.. för jag har inte sovit ordentligt på typ 5 veckor.. sömn är överskattat (eller något)..
 
Nu ska jag i alla fall gå ner och ääta!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0