Grey's Anatomy!

Idag har jag inte haft en bra dag... ingenting har egentligen gått dåligt, men det har inte gått speciellt bra heller. Fysiken är bajssvår och efter skolan fick jag stanna kvar och skriva klart en övningsuppsats på övningsprovet till det riktiga nationella provet i svenska B som vi ska göra i september.. känns lönt att göra ett övningsprov på ett övningsprov... ajja, den är skriven i alla fall.

Nu sitter jag och pluggar kemi inför fredagens prov.. (hoppas inte att det blir ett oförberett imorron också.. för då är jag screewd.) Imorron har jag ingen tid att plugga alls.. vi ska ha återträff med "sommaren 2004" haha, berättar mer imorron, men det ska bli kul att träffa alla igen!

För övrigt har jag lekt lite i photoshop idag också, jag börjar bli riktigt skillad nu! Här kommer en av dagens produktioner:



Never forget to shine!

Back to studying!

Kommentarer
Postat av: Ena

Tack iddi, den bilden är den finaste ngnsin:D gjorde min dag tsm med tvn:D!!!

2008-04-03 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0