Hejdå Stockholm och Annnie!

Jahapp, då var man hemma igen.. jag sov i princip hela vägen så nu är jag riktigt utvilad.. skönt med tanke på att jag inte hunnit med att sova så mycket de andra dagarna i denna veckan.

Annars har jag inte gjort så mkt, såg parlamentet.. sen så ska det låta från förra veckan som jag missade när vi var i Düsseldorf.. riktigt bra faktiskt.. jag såg inte det nu i fredags heller men då var Christer Sjögren med så jag tror jag hoppar att se det programmet.

I veckan som kommer blir det mkt skolarbete.. två stora prov.. och sen på helgen blir det mkt bandy; Lagfest fredag, knatteturnering lördag och egen match söndag. Men det är najs. 

Btw, jag hoppas stark på att helgens väder håller i sig.. sjuukt skönt att kunna gå utan jacka!! 

Älska sooolen! 

image22 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0