Helgen i Göteborg tog slut.

Så, då är bloggen tillbaka efter det så kallade uppehållet och jag är hemma i Malmö igen.
 
Var det bara jag och Martina som helt missade att tiden ställdes om till sommartid i söndags? I alla fall höll detta på att försena mig en timme till bussen. Hade det inte varit för att Martinas mamma påminnde oss ca. 5 minuter innan bussen till stan gick så hade jag nog inte kommit hem.. i alla fall inte så som det var planerat. När busschauffören höll på att stänga dörrarna kom jag springande och när jag gick på bussen fick jag höra något i stil med "du har tur idag, kanske borde köpa en lott?".

Nu är jag i alla fall hemma i Malmö igen, och det är tisdag.. Vi hade prov i engelska idag, som inte gick något vidare.. eller rent ut sagt gick det åt helvete..
Denna veckan är inte okej. Svenska nationella uppsats, kemiprov1 + kemiprov2.. Plus att det är träningar och "fest" med gänget från sommaren 2004 på torsdag. Helgen kommer vara sjukt välförtjänad!

Btw, Martina håller på att lära mig Photoshop.. jag är helt fast, verkligen ascoola saker man kan göra. Återkommer när jag börjar komma någon vart.

Nu är det träning snart,

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0