Inte Okej..

Matte D prov imorron.. har försökt lära mig det hela kvällen men det vill helt enkelt inte fastna.. Jag blandar ihop alla integraler och derivator.. ajja, skitsamma, det får gå som det går.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag.. vi bestämde oss för att skolka tyskan allihopa med tanke på att vi har en överdryg vikarie.. så jag kom hem vid halv 1 och kunde sätta mig lite ute i det fina vädert!

Sen gjorde jag IQ -test.. Mia hade gjort det igår så jag blev helt sugen.. haha jag tänker inte säga vad jag fick exakt men det var i alla fall över normal.. så jag är väll ganska smart.. höhö. VIssa delar var assvåra.. andra var enklare.. man kan göra det här: IQ-test, och ja, det går att fuska.. men varför göra det..?  Det är ju kul att testa sig själv och se vad man går för.. 

Nu ska jag läsa igenom matten en sista gång.. sen väntar sääängen!!  

GODNATT!

image34

Sommar 2007! Saknar dig Thildiiiss!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

härlig bild!

(svar) var i london för några veckor sen :) finns inlägg från i mitten av april!

2008-04-24 @ 17:45:29
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0