Jag ska få en ny säng!

mjuuk och vit och stor och skön... det är MIN NYA SÄNG. Ska ut och testa och beställa imorron, wiiie! Fatta så efterlängtat.. inte för att jag inte har en säng nu men alltså den är ingenting jämfört med en ny..

hoppas bara att jag hittar en som jag vill ha och att den kan levereras snaaaabbt, snacka om att jag kommer att försova mig mer sen.. mohaha..

image6

inte för att jag ska köpa en hästenssäng men typ såhär kommer jag att se ut när jag ligger och drömmer mig bort!

I know I can't be there, but baby it's all right
I'll be waiting for you tonight
I pray that you'll be there when I close my eyes
meet me in my dreams ...tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0