Ny säng, stick i fingret och tårar över fotbollsmatch...

Hänt ganska mycket saker idag faktiskt..

Vi börjar med skolan.. 10.35.. ööövernajs att börja sent.. chill dag.. på tysklektionen fick vi flygbiljetterna till fredag och det snackas mycket om resan nu, fan vad najs det ska bli att komma iväg och festa loss lite! På biologilabben fick vi ta blodprov (stick i fingret) på oss själva för att testa blodgrupp.. kul när vi väl fick ut något.. haha A+ var jag i alla fall.
  
hahaha, såhär såg vi ut när vi praktiserade på sjukhuset i höstas..!
 
Väl hemma såg jag lite OC och annat innan träningen.. Idag var det fys, puuh.. men skönt nu efteråt i alla fall! Josse var och tränade idag, hoppas att hon blir en del av vårt lag nästa säsong, det hade varit askul..
  
Haha, ser jättekoncentrerad ut.. men i matchkläder iaf!

När jag kom hem från träningen stod sängen och väntade på mig i hallen.. nu är den monterad och klar, ska typ sova snart.. den ser verkligen inbjudande ut; 4 kuddar och 2 täcken väntar på mig!

Mif spelade lika.. Arsenal förlorade.. tårar lite här och där haha, men ingen större skada skedd, nöjer mig med att sammanfatta dagens sporthändelser så.

Imorron är jag leedig.. eller egentligen ska man gå på utvecklingssamtal men jag pallar inte det, mina föräldrar vill bara gå till de lärarna jag hatar och nej, det blir bara jobbigt.. vill de veta något kan de fråga mig istället! Ska sova läänge, sen blir det nog stan och fixa lite grejer, kanske träffa någon rolig!

Ojoj, långt inlägg till en låång dag..
Nu ska jag duscha och sen blir det invigning.. Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, avsnitt 13! :P lite avundsjuk känner jag mig nu haha. jag är typ på avsnitt 4 (tittar på det som visas på kanal 5) men då laddar du ner dem då när de släpps i USA eller?

2008-04-09 @ 10:12:02
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0