OTH börjar nästa vecka igen!

Ser senaste avsnittet av One Tree Hill nu igen, det är sjuuukt bra, kan inte få nog av det helt enkelt.. har sett det hur många gånger som helst nu.. Som sagt OTH börjar på mååndag igen, lääängtar!!

Jag sitter och planerar framtiden med Anna nu.. haha vi ska åka till USA och plugga på college typ. Där ska vi först leva det riktiga collegelivet (party, killar, plugga lite osv..) sen ska vi hitta oss två heta tvillingar som är rika och som är perfekta till sättet. Dessa ska vi gifta oss med och skaffa barn och hus och ja allt det dära; gå på galapremiärer och glassiga fester också!  Sen ska vi leva lyckliga i alla dagar typ... haha låter inte det asnajs? Kommer antagligen inte hända överhuvudtaget men man får väll drömma ?! 

Btw, sääängen är beställd idag och kommer imorron! Tuuuur att vi är lediga på onsdag för fy vad skönt och länge jag kommer att sova den natten ..

Ska se klart OTH nu, sen ska jag väll gå och lägga mig sista natten i den gamla sängen =)

naaatti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken säsong är det som börjar på måndag? Femte går väll på söndagar? Ha en trevlig kväll :)

2008-04-07 @ 22:32:13
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0