Så att jag inte glömmer...

Detta måste typ fixas snart.. vissa saker snabbare än andra, men jag måste börja prioritera saker nu om det inte ska bli försent sen helt plötsligt...  

  • Växla pengar (Till helgen, Düsseldorf... shopping och partajjande!)

  • Säng (nyy säng!)

  • Stureuppsats (bokjämförelseuppsats till nästa vecka.. när ska jag hinna göra det?! Kommer ju lätt inte ta med mig det till helgen i alla fall...)

  • Körskola (måste boka in mig i en körskola snart om jag ska kunna ta körkort när jag fyller 18)

  • Köpa biljetter till Borgarmusikalen... (stötta Korre, Ebba och de andra)

  • F10 (lappar om uteträningar, föräldrarinfo och sommarturnering)

  • Amerikanaren (Var ska vi jobba? Kan Ena följa med? När ska vi komma?)

  • New York (flygbiljetter till hösten, desto tidigare vi bokar desto billigare blir det!)

  • Jobb (kan jag jobba på hotellet i sommar eller måste jag fixa ett annat jobb?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0