SCORE.

Fick verkligen alla rätt på mitt kemiprov.. haha så jävla najs i och med att det var avgörande.. mvg i en kurs till, alltid något!

Detta gjorde att hela min dag har varit bra hittills och jag är på bra humör. Även härligt att Gun är tillbaka efter alla hemska händelser och en fika efter skolan är aldrig fel.

Nu sitter jag hemma och ugglar. Får se vad som händer ikväll, men något ska hittas på i alla fall. Kanske filmkväll med någon?

Vi får se helt enkelt.. nu ska jag nog träna lite i alla fall.. om jag pallar.

Haha, Martina ringde precis, behövde hjälp med att flytta pengar.. söt! Ha det så kul på bion ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0