Shoppping med familjen!

Det är nästan det bästa.. för då slipper man betala själv.. så idag blev det ett par jeans, en vårjacka och ett linne.. Najs. 

 

Nu ska jag börja med plugget inför nästa vecka.. först lite engelska inför nationella imorron.. sen fysiklabb och tyskredovisning..

Senare ikväll blir det film på 4an tror jag det var.. Score heter den.. ska tydligen vara riktigt bra.. så den får man väll se.

Annars ska det bli riktigt skönt med en kort vecka.. fast på onsdag är det Valborg och inget är planerat än.. måste ta tag i det.. Ena vad gör vi?!





Kommentarer
Postat av: Ena

Fina kläder du handlar iddi!
Okej.. angående valborgfirandet så tror jag inte att jag vill skriva allting här.. å göra det såå offentligt, vi vill väl inte ha massa människor som stormar festen vi är på:P?! Nej men ärligt, vi kanske kan käka middag någonstans först, hos ngn, å sen vet du vad vi ska göra(A).. hihi.. PUSS!

I'm sooo exciiited and I just can't hide it.. (vet att du känner så;))

2008-04-27 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0