Snaaart är det helg!

Vi blev typ inlåsta i klassrummet med vår engelskalärare idag.. en av mina värsta mardrömmar som blev sann typ.. haha i alla fall blev hon aasrädd och när hon till sluut lyckades öppna dörren så lät hon den vara öppen.. sen var det någon som puttade igen dörren utifrån och hon bara "Oh no". hahah så rädd hon blev. Började planera att vi skulle få hoppa ut igenom fönstret och så. Haha ofta hon ens hade fått plats.

Imorron åker Ena till London.. och jag ska på Borgarmusikal och sen på brakfest.. på lördag blir det Stockholm.. har en bra helg framför mig trots att jag är avundsjuk på Enaaaa så klart.. men hon får njuta lite för mig med!  

Shiiinylicious 

 
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0