Sol, sol, strålande sol!

Trots att jag inte mådde så bra i morse så har mitt välmående stigit måånga nivåer under dagen, detta tack vare solen utanför mitt fönster. Jag älskar solen helt enkelt. Visst jag är väl lite sjuk fortfarande men i huvudet mår jag mycket bättre!  


Bild från Grekland förra sommaren. SOL <3.

Snart ska jag iväg på möte.. pallar egentligen inte alls men jag måste så vi får hoppas att det blir kort. Sen ska jag hem och börja packa lite inför fredag för imorron är det torsdag vilket betyder "intehemmamellan8och21"-dagen och därför måste jag börja idag helt enkelt. Vad ska man ha med sig? Partyoutfits i alla fall.. behövs det så mycket mer? Ajja, vi får se ikväll.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0