Sommaren 2004.

Hinner inte skriva alls mycket idag.. sitter och pluggar kemi för fullt, jag verkligen måååste få mvg på provet imorron!

Var i alla fall på återträff innan med mitt konfirmationsgäng från 2004, och nej jag är inte värsta troende eller så men vi hade riktigt kul på detta läger. Underbara människor och 2 veckor fyllda av händelser som sent kommer att glömmas. Vi träffades idag och pratade om minnen och framtidsplaner och bara livet i allmänhet. Härligt, härligt.

Framförallt var det kul att träffa några av de jag i stort sett inte träffat sen lägert och höra var de nu har kommit i sina liv osv.

Vissa minnen kommer alltid finnas kvar.

(Telefonsamtal med killar..., Malin 500 kronor i bonus efter en viss mrX.., Huggormar, "era jävla ögontjänare", "jag svor inte", väckarklockor, fotbolls-vm, gråtstunden, brännboll, joggingturer, gömställen på rummet, kortspelande sent på nätterna, sååångerna, regning midsommar, cykelhjälmar, punkterade cyklar, mys vid brasan, lekar, "hämta en häst", ledarna, osv osv... minnena är många!)

Tack alla inblandade,  dessa veckorna kommer alltid att kommas ihåg!

NUU måste jag verkligen plugga kemi igen.

Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0