Sunny day!

Engelska nationella i morse.. svårt aatt säga hur det gick för jag var helt omotiverad, blev klar precis när tiden gick ut utan att ens vara stressad och fast att det känns som att själva uppsatsen inte blev så bra så bryr jag mig inte.. Har en lärare lyckats om hon får en eleve att känna så? Det är fan sjukt..

Sen hade vi gympa.. någon riktigt störd "sport".. den kallades doppboll tror jag men den var inte alls som den vanliga doppboll man brukar spela. Här hade man på sig typ "karborre-kläder" som man sen skulle kasta en karborreboll på och typ springa.. haha mystisk förklaring till en mystisk sport.. men det var faktiskt ganska kul..
 
Därefter håltimme som innebar fika med girlsen i solen. Denna värme får gärna hålla i sig!

Dagen slutade med filmlektion på historian och om det är något som fungerar bra som sömnpiller på mig så är det historiefilm i filmsalen.. så jag somnade så klart.. inte själv heller.. haha ganska många i klassen verkar tycka som jag om historia..! Skönt.

Nu ska jag skriva fysiklabb..

See you later alligator.

image41

SOMMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0