Tjing!

Nu ligger jag i Annas säng i Uppsala och snackar massa skit.. Häärligt. Anna är sjuk den jäveln, som vanligt när jag kommer... men men, jag får väll knarka lite piller så att jag håller mig frisk.

Igår var det musikal på Borgar. Bra jobbat med föreställningen alla inblandade, jag ångrar mig riktigt mycket att jag inte anmälde mig.. nästa år lovar jag att jag ska vara med! Efter musikalen var det efterfest för typ 200 pers och efter Düsseldorf var det en av de mest lyckade festerna på länge. Mycket härligt folk där och dans hela natten till bra musik. Tack för skjutsen en bit på vägen hem!

När jag kom hem packade jag och sen gick jag och la mig.. det var typ inte lönt, skulle upp nästan direkt igen för att ta tåget mot Stockholm! Har hunnit med att ta tåg, äta på Jensens och se Erik förlora på straffar hittills idag.. Kvällens planer är läsk, godis, filmer och skitsnack. Najs najs.

Ha en bra kväääll.

Tjing    (Annas nya favorituttryck )

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0