tv-serie nördens bästa dag

Tisdagar är det nuföritden.. det är nämligen dagen då både One Tree Hill och Gossip Girl kommer ut.. wiiie. okej jag kanske inte är en äkta tv-serie nörd, för jag följer bara 3 serier totalt.. men ändå..

Måste nog säga att båda avsnitten var lika bra idag.. på olika sätt.. visst båda var lite röriga och det händer mycket saker som ställer till saker och ting.. men samtidigt är det kul att något händer och att det visar på att inget liv är perfekt.. inte ens det i tv-serier..
det värsta med såna här avnsnitt är dock att man behöver vänta en hel vecka tills man får se fortsättningen..

Nu ska jag se oth igen tills jag somnar..

Nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0