Tv-serier <3

Såg nyss klart det nya avsnittet Gossip Girl, härligt att det är tillbaka. Gillar inte hur Jenny beter sig.. Kan hon inte bara fatta att hon är så mycket bättre än de andra tjejerna.. Sen Serina och Dan.. så jävla gulligt par. Man blir fett sugen på att skaffa pojkvän..!

Innan Gossip Girl såg jag det nya One Tree Hill avsnittet.. bra som vanligt.. måste bara tillägga att fan vad Lucas (Chad Michael Murray) är het! Hejja på honom och Peyton till slut! Dessutom är Jamie typ sötaste ungen ever.

 

haha "tv-serie-nörden" har talat.. fast jag är faktiskt inte så besatt.. råkade bara bli så att båda de två serier jag följer kom ut på samma dag.. förrutom dessa och Prison Break så följer jag inga serier.. har typ inte tid..  

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på One Tree Hill igen samtidigt som jag läser igenom lite kemi.. Börjar faktistk bli panik nu, jag har varken börjat plugga på kemin eller matten.. ajja, som jag brukar säga: Det löser sig.

Nattti Natttii

Btw, jag fick en T-shirt idag från min Idiiii som var i London i helgen.. assöt.. texten var klockren och den passade perfa! Tack tack!    


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

haha när jag var i london härom veckan såg jag den tischan :p

2008-04-23 @ 17:40:54
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) nej jag har inte beställt därifrån heller än :p

2008-04-23 @ 17:41:34
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Idddiii

Hihihi iddi du är värd den(A).. (vet inte om det är en komplimang...)

2008-04-23 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0