Vill ha helg!!

Det är en sån här dag man bara läängtar efter helgen. Idag måste jag nämligen sitta och skriva en äcklig uppsats hela kvällen, eller ja nästan i alla fall men det kommer nog ungefär ta helga kvällen. Jag ska jämföra två böcker... Kan det bli segare?! Sitter i skolan nu och försöker få någonting gjort.. det går inte så bra.  

Helgen kommer i alla fall att bli riktigt kuul! På fredagen blir det först musikal på Borgar där några kompisar deltar.. sen blir det efterfest med alla deltagande och typ reunion från Tyskland och lite sånt, asmycket folk ska dit i alla fall så det blir kul! 

På lördagen tidigt åker jag sen till Stockholm för att träffa Annnaa.. Får se vad vi ska hitta på men det viktigaste är att vi träffas. Vi har alltid så mycket att snacka om.. speciellt nu när det händer så mycket med allt.. ;)

Nu ska jag skriva iggeen, ha en bra kväll!
Njut lite för mig med typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0