Då var det gjort...

Haha en sak till avklarad av de 1000 saker man ska ha gjort innan man dör.. Nej, men ja, det var väll trevligt. Tänker inte utveckla det mer än så! Inte för att det är något värsta skämmigt, men vissa saker kanske man inte behöver skriva om här.. För allas bästa. Wiie, grymt rolig kväll iaf, speciellt Louisas sjuka upplevelse som avslutning..


Sen när jag skulle gå hem från bussen, jag har ändå en 4 minuters gång hem, så gick det en kille bakom mig ett tag.. han var lite halvfull och ja, inte för att man ska behöva oroa sig, men man vet aldrig vad killar kan få för sig att göra, så jag gick ganska snabbt och sneglade lite åt hans håll hela tiden för att se om han kom närmre. Tro då inte har tar upp mobilen: "hej älskling, jag är hos dig om 1 minut, puss". Tänk så fel man kan tro. Så jäkla söt istället.. haha, började skratta lite för mig själv, pinsamt att jag ens hade tänkt de tankarna om den killen..
som det kan bli..
 

Nu ska jag sova och imorron kommer Kajsabajsa och snackar av sig lite innan träningen! 


Nattiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0