En helt vanlig dag

Det händer inte så mycket spännande för tillfället.

Träningarna har satt igång för fullt igen, vi hade löpträning i måndags och igår hade vi fys och lite innebandyspel också. Louisa från Uppsala var med och gästtränade lite och ja, det är härligt att vara igång med träningarna igen!

Vädert är det inte ens lönt att klaga på, det kommer inte hjälpa. Tur i alla fall att det har varit många veckors fint väder
denna sommaren, det känns lättare att klara av lite oväder då.

Ikväll ska jag öva lite sång inför en liten spelning den 16 augusti; det var en succé förra året och förhoppningsblis blir det lika bra, om inte bättre, detta året.

Efter sångövningen blir det chillkväll med Louisa och kanske lite annat folk också, vi får se hur det blir. Kanske bio, har ju fått ett presentkort av jobbet som måste användas!

Nu ska jag återgå till min bok.. läser sjätte boken av Harry Potter igen. Måste ju förnya handlingen nu inför kommande film. Jag måste medge att Harry Potter-böckerna är några av mina absoluta favoriter, de är så välskrivna och handlingen får en att bli helt fast. Även om jag redan läst denna boken kanske två gånger redan så är den inte på något sätt sämre eller mindre spännande denna gången.

Ha en bra dag!




Ps. Är det inte konstigt hur vissa saker hänger ihop utan att man tänker på det? Hur konstiga vissa sammanträffanden kan vara. Ibland får ju vissa personer faktiskt skylla sig själva, när de lyckas tajma sina händelser och beteenden så dumt. Tänker inte utveckla det mer.. men ja, killar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0