En sista kommentar..

Måste bara tillägga en sak innan jag går och lägger mig.

 

Michael Phelpes.

Sportintresserad som jag är måste jag faktiskt kommentera denne man - hetast av dem alla för tillfället. Detta är han efter att han tagit guld i samtliga 8 distanser han ställde upp i i OS-simningen. Inte nog med det slog han världsrekord i 7 av dem och Olympiskt rekord i 1. 

Dopad? 
Kanske.. jag vet inte, ingen vet. Mycket möjligt att Usa hittat något hemligt medel de stoppat i honom, men troligtvis är han bara en av de som haft riktigt tur i sammansättningen av sina gener.

Det är bara att luta sig tillbaka och låta sig vara imponerad.

Det var det om det.

Nattiii.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0