Helt glömt.. förlåt typ.

Senaste veckan har varit sjuk. Jag har inte suttit vid datorn i princip någonting.

Torsdag;
Chillande med Kajsa i trädgården, träning med en gästspelande Louisa och sen ett sista snack med henne innan hon åkte tillbaka till Uppsala.

Fredag;
Snackade i telefon typ halva dagen, övande med "kören", träffade Christian på kvällen och snackade om allt möjligt.. myys.

Lördag;
Jobb, fixade mina naglar.. (aaasfina är dom btw, nte byggda eller ngt, bara fixade.. hihi), flummade lite med Nellski, kollade på hockey med Nellski och brorsan (svårt att urskilja hetingar bakom hjälmarna bara.. hmm), på kvällen hade vi kräftskiva med familjen och sen deckade jag.

Söndag;
Jobb kl 6.. åkte direkt och kollade på brorsan när han spelade match.. fick lite kvalitetstid med föräldrarna. Träffade Christian på kvällen, känns faktiskt riktigt bra att vi är kompisar igen och kan snacka om allt, denna gången var det han som hade lite tjejproblem..

Måndag;
Jobb, deckade i solen och kollade lite OS, löpträning på kvällen (jobbigt, jobbigt, men börjar komma lite i form nu iaf), gick hem och sov lite till sen.

Tisdag;
Idag. Jobb, kvalitetstid med Nellaa, stan med Nella först och sen Kajsa.. nya innebandyklubbor har kommit och vi gick till innebandyaffären och provsköt lite.. imorron ska vi nog åka dit och köpa varsin till och med, har fastnat iaf för två stycken. Sen åkte vi till ungdomsmottagningen, fick recept för vidare användning av P-Piller.. trivs bra, så ingen anledning att byta, apoteket därefter (då var vi inte lite blöta..), hem, läste min bok lite, tränade, åt, duschade och nu sitter jag här..

Puh


Nu är jag ledig fram tills lördag så det blir lite lugnare iaf. Ska ta tag i allt och alla. Vissa saker börjar närma sig med stormsteg.. först Malmöfestivalen på fredag, sen konserten på lördag och på måndag.. (tror iaf att det är måndag), då börjar allvaret.. skolan.

Imorron är i alla fall en sak säker. Jag ska sova läääänge. Fan vad skönt det ska bli.

Här kommer lite blandade bilder från lite olika händelser den senaste tiden, har ju inte varit så bra på att lägga upp:

 
Saknar dig idiii, även om du var cpbrun sist vi sågs.. (A).

   
Jacuzzibad och annat skojj på en väldigt lyckad fest hos Sara!


Beachhandbollen.. wiie.

  
Sommarbandyn. Fan vad lyckat det var detta året. Favorit i repris nästa år? Självklart.





Denna bilden får avsluta. Detta är inte jag, detta är en bild jag snott från facebook typ och killen på bilden är en gammal klasskompis som varit i USA ett år.. vi ses på måndag igen och ja, det blir ett kärt återseende.
Visst är det en härlig bild iaf?!  

Nu säger jag hejdå för denna gången. Nästa uppdatering blir snart, det lovar jag. Ena, om du läser.. jag hör av mig imorron, även om du är sjukis. Vi behöver snacka lite!

Puss och kram.
Emilia

Kommentarer
Postat av: Idddi

Haha jag läser NU..:P

2008-08-17 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0