Mitt i stressen!

Det är mycket som händer nu på samma gång; projektarbete, planerande av fest, vanligt plugg (prov), träningar (själv och som tränare), USA-resan, övningskörandet, vännerna mm.

Det är härligt med mycket att göra, fast nu är det nästan lite väl mkt. Som tur är, så är det helg imorron och den ska verkligen utnyttjas på bästa sätt! Söööömn.


Ska iaf snabbt berätta om hur jag idag lyckades jag skrämma två personer riktigt mycket utan att det var meningen. Först min tränare i förrådet, inget speciellt, han blev bara sjukt rädd, och sen min granne när jag skulle lämna en sak deras dotter glömt på träningen. Det sistnämnda gick till ungefär såhär:
Jag gick och knackade på. Jag hör någon vid dörren som sen försvinner.
"Torgny, torgny, det är någon vid dörren, du får komma och öppna"
"Klarar du det inte själv?"
"Neej, jag vågar inte."
Jag stod utanför och väntade under tiden som jjag hörde deras konversation.
"Hämta hunden"
Dörren öppnades sakta, ett huvud sticker ut med en väldigt förvirrad min.
"Ehhm, förlåt att jag stör så sent, men jag skulle bara lämna väskan som Mathilda glömde på träningen"
"jaha, okej, ojj, vi blev jätterädda.. ingen kommer någonsin och ringer på oss såhär sent på kvällen, trodde typ det var paparazzis eller så"
De såg verkligen skräckslagna ut haha, sen började vi skratta och stod och skrattade typ hur länge som helst.. men ändå. Stackare..

Det var det om det. Nu är det sleepingtajm!

Nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0