Sista året har börjat!

Imorron börjar allvaret på riktigt, idag var det bara upprop. Men ändå. Vi fick schema, vi gick igenom all viktig information, vi fick en inblick i det som komma skall så att säga.

Schemat är verkligen ingen höjdare.. men så länge man inte tänker så mycket på det så kommer det nog att bli helt okej.
Imorron börjar vi med tyska som tar en stor del av vårt schema då vi lääser steg 5 och 6 parallellt. I tyska har vi dock en härlig grupp och vår lärare är engagerad och bra, så förhoppningsvis ska inte tyska bli vårt värsta ämne. Dagen fortsätter med Biologi B, Engelska C och Kemi B. Där  får vi helt enkelt se hur det blir.

I Engelska C ska vi ha häxan.. hon gillade inte mig innan och lär ju inte tycka om mig mer nu, men jag ska försöka att göra det bästa av situationen! USA-resan kanske kan rädda mig.. Hur det nu blir med den. Har iaf bestämt att jag inte ska skriva om den här förrän allt är klart, blir bättre så.



Övriga dagen idag bestod i alla fall av fika med classmatesen, shopping, mat med Christian och ledarmöte i 3 timmar.. Sammanfattat ändå en relativt bra dag - ska visa vad jag shoppat imorron, nu är jag för trött.

8.15 imorron - here I come.

Eller juste först ska jag upp och se damernas handbollsmatch 05.50 - kvartsfinal! Hejja Sverige.


Vi hörs imorron.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0