Sista dagen av sommarlovet, mitt sista dessutom

Halva dagen gick ju åt att sova och den andra tillbringades dels i bilen tsm med pappa - vi övningskörde, dels i stan med Ena - vi fikade och snackade av oss lite!

Övningskörningen går faktiskt riktigt bra nu, vi körde till och med inne i stan idag.. på de stora gatorna ;)

Imorron väntar första skoldagen av trean, det kommer bli ett år fyllt av många spännande upplevelser samtidigt som det såklart kommer att bli fyllt av tuffa pluggtimmar. Tur att jag har Iddii iaf, vi klarar allt tillsammans!

Nu ska jag se om jag hittar min gamla skolväska och mitt pennskrin, sen blir det lite läsning i form av den sista delen i Stieg Larssons Millenium-triologi. Ska skriva mer om den en annan gång, men måste säga att det var längesen jag var så fäst vid en deckarbok, eller ja, tre blir det ju.

Sov så gott och till alla er som ska till skolan imorron - kämpa på, livet går alldeles för fort för att man ska slösa bort det genom att stressa och ora sig för saker.

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0