Teambuilding, getingattack och halvdöda illrar.

Tydligen hinner jag inte med att skriva ett inlägg om dagen längre, så det får bli såna här lite längre inlägg lite då och då istället. Jag ska så klart försöka att uppdatera så ofta som möjligt men ja, det finns helt enkelt annat som tar upp mycket av min tid nu.

I söndags hade vi teambuildingsdag med laget och vi gjorde lite olika aktiviteter och övningar för att sätta igång vårt gemensamma tänkande. Laget före jaget heter det ju.  Mitt lag är bland det bästa som finns, måste bara säga det. Den genemskapen vi har där med varandra är det nog till och med många "vanliga" tjejgäng som saknar. Där finns några av mina bästa vänner och det är så skönt att kunna komma till träningarna och bara ha roligt och släppa alla jobbiga skoltankar mm. 
".. och där finns såna illrar som ser halvdöda ut"
" Afan, dom är ju uppstoppade"
hahah så sjukt det var. 

Idag var det skola igen.. mådde inte alls bra så gick hem efter en lektion men hann få en sjuk upplevelse på ESPH innan jag stack hem i alla fall.

Det var såhär, vi hade en geting som envisade sig med att surra runt vårt bord och till slut fick vi nog. Korre satte därför en askkopp över getingen.. det dumma var bara att där var ett hål längst upp så getingen flög ut igen.. Nästa gång när getingen kom tillbaka hade vi en ny plan och satte därför askkoppen på getingen och ett plastlock för öppningen längst upp. Allt var frid och fröjd och vi fortsatte att snacka. Plöööötsligt hör vi ett "pang" och locket ovanpå askkoppen flyger av tillsammans med en utflygande geting. Getingen måste alltså tagit sats inifrån och sen attackerat locket.. Riktigt sjukt.. undra om det berodde på en sockerkick?!

Nej nu hinner jag inte skriva mer idag.. måste sova nu så att jag har chans att bli frisk imorron!

Ha det så bra!

Emilia, (även kallad Fjomp) 



 
Jag hade inte tackat nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0