Yngsjöö, Annaa och Iddii!

Nu är jag hemma igen.. jävlar vilken fantastisk vecka det har varit.

Sol, 30-35 grader
Bad, 20-25 grader
Snack, mååånga timmar med Annie
Yngsjö.

Sen jag kom hem har jag jobbat två dagar och igår hade Sara 18års fest.. det var hur kul som helst! Träffade massa kompisar som jag inte sett på ett tag och Iddii har kommit hem, sjuukt skönt att ha henne hemma igen.
Har saknat dig massor tjejen <3

Imorron ska jag soooova och sen ska jag skriva ett längre inlägg om allt som hänt, men just nu är jag helt enkelt för trött.. Vi har dessutom gäster, mammas gamla kompis som hon inte träffat på typ 8 år och hennes nya pojkvän.. dom är riktigt galna, snackar som aldrig förr.

Vi höres!


Underbara Yngsjö! 
Tidigt på morgonen innan stranden hunnit bli proppfull..


PS. David.. om du läser, varför inte bara erkänna vem du är? Blyg? Rädd? Eller vad är ditt problem? =D

Kommentarer
Postat av: David

Haha, förstår inte varför du hänger upp dig på detta? En vanlig, hederlig kommentar har väl aldrig skadat?

2008-08-04 @ 16:16:32
URL: http://liseberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0