Cykelturer i mängder.

Idag har jag cyklat 2 mil.. fram och tillbaka från stranden, det känns faktiskt riktig bra och det är inte så jobbigt som man tror; det ger bra träning, man kan snacka om allt möjligt med sina kompisar och man får en fin solbränna under tiden!

Dock är min cykeltur ingenting jämfört med vad några av mina kompisar håller på med. De gör sitt projektarbete nu, vilket innebär att det ska cykla från Smygehuk, sydligaste punkten i Sverige, till Treriksröset, nordligaste punkten i Sverige. Jag förstår inte hur de pallar.. Vi har fått lite kontakt med dom nu iaf.. de har paus i Mora och ja, man kan ju inte säga annat än att de är ganska trötta på sina cyklar. Men men, de kommer ju vara sjukt stolta när det väl är klara! Jag är imponerad.

Idag har det alltså varit beachen, tillsammans med Ena, Thilde, Sara, Mia, Benne och Andy. Det blev några härliga dopp i havet och solen stekte på riktigt rejält faktiskt. På hemvägen stannade vi för att äta en god liten glass och halvvägs hemma därifrån hämtade vi upp en trött Sara som var på väg hem, gåendes, från Limhamn.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som är på schemat, kanske bio eller kolla på några kompisar vars band har uppträde.. Ska ta kontakt med mina kära vänner nu och checka läget.
 
Ha en bra kväll!



 

Vi återberättade lite Brysselminnen för Thilde idag..
Jäklar vilken sjuk resa vi fick till tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0