Live 8

Alltså jag har blivit beroende.. av Live 8 dvd:erna från 2005; Musiken, stämningen och ja, hela alltet. Jag har dem rullande på datorn hela tiden och det har blivit en vana att jag lyssnar på några låtar innan jag går och lägger mig. Favoriten är helt klart Robbie Williams, han lyckas på alla sätt fånga publiken och han bjuder på sig själv till max, han är verkligen en artist man skulle vilja se live!

Andra bra artister som gör bra framträdanden är Mariah Carey, Madonna, Black Eyed Peace, Destiny's Child, Keith Urban, Daniel Powter, BonJovi, REM, Elton John, Coldplay osv osv. Det finns verkligen musik för alla smaker. Ett bra tips för alla er som vill köpa en bra musikdvd! Ni kommer inte att bli besvikna.

Nu ska jag iväg på en liten roadtrip med mina 5 underbara tjejkompisar; maten är inhandlad, kläderna är packade och humöret är på topp.

Ha en bra dag, jag kommer tillbaks och berättar allt imorron kväll!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0