Gina Tricot.. = Shopping.

Äääälskar att shoppa.. farligt men sant. Har inte shoppat nu på ett tag, försökt att hålla i mina pengar, men ja, idag var det omöjligt att låta bli. Rea och allt ju.

Tänkte faktiskt att jag för en gångs skull visa lite av det jag har köpt!

     Korallfärgad tubtop och svart kjol, Gina Tricot

  Mörkblå tubtop och vita shorts, Gina Tricot

  Mörkblått seglarlinne, Gina Tricot

      Vit skjortklänning från Gina Tricot tsm med olika skärp som jag hittade i mammas garderob.


Japp, det var allt.. Jag är supernöjd, fick allt detta för 650 kr.


För er som missat det, så kommer det bli jääättefint väder imorron..
STRANDEN utan tvekan. Vi ses där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0