Sommarbandyn 2008 - slutkörd.

Fan vad underbar denna helgen har varit, dock har jag nog aldrig varit såhär trött efter en helg tidigare. 

Totalt spelade vi 11 matcher, i 30 graders värme.. och vi var bara 2 avbytare. 
Jag räknade ut att jag har sovit sammanlagt 8 timmar på 2 nätter.. 
och ja, sen var det ju lite festligheter därtill. 

Efter många om och men angående var vi skulle bo hamnade vi tillsammans med Annas lag och ett killag i sporthallen som blev vårt "hotell" för helgen. Det var riktigt najs; vi hade mycket plats, det var kul att bo så nära Anna och hennes lag, vi hade fritt fram att spela nattbandy och killarna visade sig vara speciella på alla möjliga sätt.. tolka det hur ni vill.

Anna och jag som delar en hel del händelser fick några ytterliggare att lägga till vår lista.. en var väll lite speciell, tänker inte precis skriva om den här för ja, det kanske inte var så fräscht, men skitsamma, kul var det i alla fall.

"jag har aldrig..."


Efter att ha förlorat åttondelsfinalen i A-slutspelet mot dom som senare skulle visa sig komma 2:a så vann vi faktiskt hela B-slutspelet och får därmed spela för halva priset nästa år. Kanske värt att satsa lite då och göra ihop ett riktigt bra lag?


Tack för en grym helg alla inblandade, speciellt mitt eget lag och Annas lag.

Favorit i repris nästa år?
Självklart.
Detta är en tradition för fasen.


Imorron åker jag för övrigt till stugan igen för att spendera resten av veckan med Anna. Det blir mycket sol och bad med
stora vågor hoppas vi. Och glass såklart. Yngsjö är bäst.


Nu ska jag gå och decka igen.

Vi höres.


(bilder från helgen kommer så fort jag har fått dem från någon som inte glömde sin kamera hemma.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0