Ständigt på resande fot..

2 dagars träning. 2 dagars jobb. 3 nätter ensam hemma.
Nu är det dags att ge sig av igen; till stugan, till Anna, till innebandycup utomhus och till massa skojjsigheter!

Seee ya suckers.

Nej men det är faktiskt både på gott och ont som jag åker iväg.. man missar en del här hemma med kompisar och andra personer man vill träffa, men samtidigt så vet jag att resan kommer bli sjukt rolig och jag ska träffa Anniiee igen, det var ett tag sen nu!

Nu ska jag återgå till min packning.. det är svårt att packa..
slipper i alla fall ta med mig stora saker som handdukar, täcke, lakan osv.. det väntar redan på mig i stugan!

Ha en bra helg!
Det ska i alla fall jag ha.




ett år vann vi hela skiten.. då hette vi Ninjas in Pyjamas  och spelade i sidenkallingar..
kanske favorit i repris detta året?!



Tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0