Trött.

Helgen har varit fullspäckad med jobb och annat skojj. Det har varit en bra helg fast för lite sömn så idag är jag helt slut... Min mamma har dock sin första semesterdag idag, så hon väckte mig vid halv 12 med beskedet att det väntade 2 nybakade scones på mig nere i köket. Det gjorde det mycket lättare att gå upp!

Idag väntar bara en slappedag med lite vindruvor, en bra bok och en solstol i trädgården. Ikväll får vi se vad som händer.

Förhoppningsvis ska jag hinna träffa Ena en stund också idag.. hon åker imorron.. och är borta hur länge som helst känns det som.. typ en månad.. Jag kommer nog sakna henne lite mer än hon kommer att sakna mig, för hon kommer ha fettt roligt på sina resor; kroatien, bosnien och Mallorca. Det kommer bli tomt utan dig hemma iddiiii.  




Fast imorron ska jag faktiskt själv ut på en liten resa.. till sommarstugan, där vi ska hinna med att se Magnus Uggla med töserna i Kristianstad på kvällen.. Jag kanske inte är värsta fanet av Magnus Uggla, men man kan inte undvika att alla hans låtar och texter finns i ens huvud så det kommer nog bli fett med ös där.


Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0