Tröttiis.

Jobb hela helgen.. har faktiskt varit väldigt roligt, men klart man är trött när man chockar kroppen och går upp tidigt 2 dagar i rad... Sen blir det ju inte bättre av att man är lite halvsjuk..  =(

Jag orkar inte skriva så mkt idag.. har dessutom inte så mycket att skriva.. men i alla fall så ska vi  fixa tryck på våra tröjor till helgen imorron - vi har blivit sponsrade! Ibland är det bra med kontakter.. Återkommer när allt är helt klart.

Idag hade vi också en liten samling inför helgens handbollsspelande för att gå igenom regler och försöka öva lite på hur man egentligen spelar handboll.. det gick faktiskt bättre än förväntat och vi har några jokrar i laget som nog kan göra ett par mål iaf. Hihi, jag läängtar. Det ska faktiskt bli riktigt roligt!

Nu ska jag lägga mig och se film.. sen kommer jag nog att decka skönt!

puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0