Är det inte typiskt?

Att det ska regna första dagen på sommarlovet.. vad ska dettta betyda? Att det kommer bli en lika dålig sommar som förra? Då tänker jag fly landet!!

Det finns inget att göra i ösregn.. eller jo, klart man kan sitta inne och se film och mysa och äta massa mat och ja, det finns säkert massor med andra saker.
MEN INTE PÅ SOMMAREN, då ska man vara ute, glida runt på stränder, träffa nytt folk, bli snygg och fräsch och brun, ha strandfester osv osv.. Men hur lyckat är det när det regnar?! Jag blir i alla fall bara deprimerad...

Till helgen ska jag dra ihop lite folk och åka till stugan, även om det inte blir bra väder.. jag bryr mig inte, jag SKA vara ute och ha det kul! Någon som ska med?

Ut och trotsa vädert kära människor, vi har SOMMARLOV för fasen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0