Avundsjuk storasyster är vad jag är!

Fick första kontakten med USA-resenärerna idag, de är framme och allt har gått bra. Hotellrummet de bor på har bara "tre rum, 42 tums plasma TV, AC, kök, bubbelbad och ligger mitt på Manhattan i New York". Nejdå, jag är inte alls avundsjuk!

Jag har i alla fall beställt lite saker som de ska köpa med sig hem! Bl. a. en ipod.. kan dock inte bestämma mig vilken sort jag vill ha. De det står mellan nu är en grå Ipod Classic 80 GB eller en svart Ipod Touch 16 GB.. Help me!     

       


Fast även om jag är avundsjuk på att killarna i familjen får vara i USA och uppleva massa nya saker, så är det inte helt fel att vara hemma heller. Igår och idag har jag haft lite mysigt besök med filmtittande, popcornkrig och annat skojj. 
Ikväll blir det tjejkväll med mamma och till helgen kommer Thilde och Alex hem från USA. Till helgen ska det även hinnas med tjejmiddag, jobb både lördag och söndag, konfirmation hos extrasyskonen och överraskningar för töserna.

Sommarlov är härligt; fullt upp hela tiden, men det är så det ska va. 

Nu är det mattajm. Ha en bra kväll! 

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0