Bra ny musik!

Först vill jag ge förslag på två skivor som absolut är värda att köpas:
Absolut Dance Summer 2008 - paaarty party!
Amanda Jenssen - Killing my Darlingt - asmysig att ha t ex på stranden eller när man ska sova.

Låtar:

Curly Sue - Takida

Homecoming - Kayne West


Your body is a wonderland - John Mayer

Jerk it out - the Ceasars

Everything - Lifehouse


SPECIELL:

Stop this world - NeYo
Hade precis sjukaste upplevelsen med denna låten. Jag kände hur mina ögon började rinna, fattade ingenting, så lyssnade jag efter vad det var för låt som spelades i mediaplayern (har aldrig hört den innan.. måste fått den skickad till mig och sen glömt lyssna) och då förstod jag; denna låten är helt enkelt underbart fin.


Varsågoda, lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0