Dagens ungdom...

Martina var i Malmö idag så det blev en heldag i stan =)

Haha måste bara berätta vad som hände!
Vi var inne på Mcdonalds och tog en glass och vilade lite från shoppandet.. så kommer det in 4 killar, typ i 10års åldern.. kanske lite äldre men inte mycket..
Den ena killen bär på en ballong, ni vet en sån lång och smal som man kan göra pudlar och sånt av? I alla fall så är han inte speciellt försiktig med denna ballong, utan den stöter vid typ alla han går förbi... 

Givetvis satte sig dessa killarna brevid oss och när de kom så nära såg vi att killen hade trätt en kondom längst uppe på ballongen. Denna ballongdel med kondom hade han sedan både i sin glass och i munnen och på alla som satt runtomkring.. SJUKT äckligt och omoget.. Jag och Martina började snacka ganska högt om hur omogen han var och hur troligt det är att man är homozexuell om man tycker om att slicka på en kondom med glidmedel som kille?

Killen hörde att vi snackade om honom och tyckte att han var skitcool.. ballongen kom närmre och närmre mig och till slut fick vi nog. Jag tog ballongen från honom, gav den till Martina och snabbt gjorde hennes naglar den till två delar.. Killen blev inte så nöjd med det men vi var sjukt nöjda och ja det var rätt åt honom.. När det dock visade sig att han hade en hel påse till i fickan så fick vi nog och gick därifrån!

Men vad är det för fel på vissa människor? Det är ju synd om dom.. Har dom inga föräldrar som kan säga till vad som är rätt och fel? Ahr, inte konstigt att vi har samhällsproblem...

Nu ska jag ha en bra kväll och imorron är det jobb, sen sommarstugan!

Ha det bra!


Så sant det kan bli!

Kommentarer
Postat av: N

Jag tror nog inte man behöver vara homosexuell bara för att man agerar sådär. Det var nog bara för att showa off?

Men i alla fall, så hatar jag sånt där. Så irriterande! Bra av er att förstöra lite tillbaka ^^

2008-06-13 @ 23:00:47
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Martina

Helt och hållet homosexuell!!! JAG LOVAR, N, som skrev innan, helt och hållet homo.. Vi erbjöd peter jöbacks nummer, men han var inte intresserad.. Deppigt.. :(

2008-06-19 @ 17:27:30
URL: http://martinamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0